rakt ut i spenaten

Semesterns första längdskidåkning avklarades idag i strålande solsken. Allt gick bra ända tills vi kom fram till nedförsbacken from hell. Jag plogade några meter (och tvekade några minuter) innan jag bestämde mig för att det fick bära eller brista. Flög ner för backen och det såg ut att gå bra tills jag fastnade med ena skidan i ett spår och fortsatte rakt ut i spenaten. Lite öm och med en trasig stav tog jag mig runt resten av slingan och imorgon kör vi säkert igen. Med en annan taktik dock.


Kommentarer
Postat av: mamma
2011-03-28 @ 20:40:41

ha, ha en pytteliten backe:)

Postat av: Cecilia
2011-03-29 @ 09:11:28 URL: http://ceco.blogg.se/

Förutom att det var en monsterbacken from hell!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0