Dag 04 – Mina vänner

När jag flyttade till Örebro så förlorade jag kontakten med ganska många vänner. Med de allra flesta känns det helt okej eftersom att vi växt ifrån varandra och lever väldigt olika liv, men några saknar jag såklart.

Alltså, jag vill inte sitta och göra en lista på mina kompisar, det känns ju inte så kul. Men jag kan iallafall säga att jag är väldigt glad att jag fick med mig två fagerstatjejer hit till Örebro, Mikaela och Carin. Carin och jag umgicks inte så mycket innan flytten till örebro, men väl här har vi funnit varandra ;) Att vår weekend i london förra året blev så lyckad är väl ett bra bevis på det!

Sen att jag lyckats träffa någon som tycker om musik och framför allt Foo lika mycket som jag gör är ju helt awesome, rockkvoten i mitt liv skulle ju inte fyllas om det inte vore för Matilda.



Kommentarer
Postat av: Kjetilingeborg
2011-07-19 @ 13:17:07 URL: http://kjetilingeborg.blogetty.com

I love this page.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0