Dag 03 – Mina föräldrar

Jag har två föräldrar. En mamma och en pappa. Mamman heter Kristina och pappan heter Roger.

De bor i Fagersta och jobbar på Seco Tools båda två, och så mycket mer om det tänker jag inte skriva för det är ju inte överdrivet intressant. För er.

Min pappa är lite som Tony Soprano, eller kanske Brendan Gleeson, hård på utsidan men väldigt mån om sina nära.

Mamma är en stålkvinna, helt seriöst. Det finns ingenting som hon inte klarar. Till exempel så började hon studera vid universitet vid 50+ ålder, hur många pallar det? nej, precis.

Jag har mycket att tacka mina föräldrar för, självklart skulle jag inte vara den person jag är idag om det inte vore för dem. På gott och ont. För jag skyller varenda liten brist i min annars felfria personlighet på dem, självklart.


Kommentarer
Postat av: mamma
2011-03-24 @ 19:53:48

Nice:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0