Dag 02 – Mina syskon

Jag har bara ett syskon, min storebror Fredrik. Jag skulle egentligen haft en till storebror, Mikael, men jag fick aldrig träffa honom. Om det finns någon person i hela världen jag skulle vilja träffa så.. Ja, ni fattar.

Iallafall, min bror Fredrik, han är så jävla bra. Okej, jag har fått min beskärda del av hästbett och kobrasting genom åren, men det ingår ju i att vara storebror, så vem bryr sig?

 
Här är Fredrik med sin fina son Winston, en liten kille som haft turen att få en sjukt bra pappa (och mamma också för den delen).

Galet duktig på musik är han också.
Ni tror mig inte? nähä, men kolla in http://www.myspace.com/bruket eller www.alexcarole.com så får vi se vad ni säger sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0