Dag 01 – En presentation

Okej, en presentation.

Jag heter Cecilia Andersson. Alla kallar mig Cissi men jag vet inte riktigt varför, jag presenterar mig alltid som Cecilia. Hur som helst, en solig sommardag 1987 föddes jag och världen blev genast lite bättre. Nu vet jag ju iofs inte om dagen var solig, och dessutom föddes jag mitt i natten, men för effektens skull så säger vi att jag föddes en solig sommardag, ok? Jag växte upp i Vad i södra Dalara, en väldigt skyddad uppväxt men otroligt fin. Efter studenten från samhällsprogrammet i Fagersta flyttade jag till Örebro och här är jag kvar.

2006 började jag på lärarutbildningen, och på grund av ett läsårs uppehåll så blir jag färdig nu till sommaren (vt-11). Uppehållet var för att jag ville läsa ett år teckenspråk, och det var en väldigt bra beslut!

Jag tycker väldigt mycket om film, både bra och dåliga, det enda jag inte tål är rom-coms. Musik är också ett intresse, där är dock smaken lite snävare. Förutom det tycker jag om allmänt tantiga saker som t.ex. att baka, pyssla och sticka (men jag är en rocker, på insidan). Men mest av allt tycker jag nog om Foo fighters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0