110330

Alltså, fondue-afton var ju the shit! Svingod mat, gott vin och härliga tillbehör. Gött gött gött. Sen var ju vessel(bandvagns)turen vi åkte upp och ner väldigt rolig också. På vägen ner körde chaffören som en galning och bredsladdade ner för gustavsbacken. Skitkul tyckte vi men pappa var inte nöjd och lät den unga grabben veta det också!

Idag ska vi ut i backen igen, jag sitter och väntar på att mamma o pappa ska komma tillbaka från hundpromenaden så vi kan ge oss iväg. Är skapligt otålig, eftersom att vi har sån fin utsikt mot backen så ser man ju alla som redan tagit sig ut i liftarna. Jag vill också!


Ikväll kommer min bror Fredrik, Sarah och min lilla brorson Winston! Hoppas jag får möjlighet att gosa ordentligt med W under dessa dagar. ... "dessa dagar", hette inte Carl Bildts blogg något sånt? Aja.



(Jag läste ett meddelande om att blogg.se har problem med att publicera inlägg, så vi får väl se när detta och en del andra inlägg dyker upp.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0