110325

Jahapp, ännu en solig dag! Hoppas hoppas hoppas det håller i sig till nästa vecka. Idag ska lägenheten storstädas så den är ren och fin när vi kommer hem igen. Packning, Penny och kanske jag själv åker till Fagersta ikväll och imorgon ansluter Andreas.

På tal om packning så är jag ju inte färdig med den heller, vilket är prio ett idag. Jag måste packa ner något som inte är ultrafinkläder eller skidkläder. Något mitt emellan som man kan ha när man gör lite mer vardagliga saker. Utöver det så måste jag köpa lite nya grejer däruppe för när jag tar fram alla skidkläder så är det en del grejer som fattas/har passerat bäst före-datum.

Förresten! Igår bokade vi flygbiljetter till London så nu är vi ett steg närmare konserten i Milton Keynes, ett steg närmare Foo fighters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0