VEM ÄR CECILIA? (del fyra)

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? jao
Gråtit över en flicka? hmm.. typ mamma då? ja!
Ljugit för någon? Jag brukar försöka ljuga, men jag är så jävla dålig. Går alltid för långt.
Varit i slagsmål? Never in my life, tror jag. Om du kommer ihåg att du varit i slagsmål med mig, kommentera!Blivit arresterad? Nej, har dock fått trafikböter för min EU-moppe. badass!
Träffat någon från internet IRL?
Ja faktiskt! Nyårsafton.. 04/05. Larsbo, hihihihihi.


Antal…
Gånger du varit kär? 1
Gånger ditt hjärta brustit? kanske två gånger, på riktigt
Hjärtan brustet på grund av dig? jag tror inte jag kan beskrivas som en heartbreaker.
Tjejer du kysst? iuuuhhh!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? En triljard. Men speciellt när det skrevs en artikelserie om mig i FP till äran av min 18-års dag. Blev lite hånad i skolan, men helt klart värt det!


Kommentarer
Postat av: Jonna
2011-06-09 @ 22:47:48

LARSBO. hohohhoH!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0