sommarfest

Det blev en väldigt lång arbetsdag idag också, efter jobbet var det nämligen sommarfest med föräldrarna. Men det var roligt, jag fick presentera mig för alla och sen sjöng vi, gick tipspromenad, blåste såpbubblor och gjorde ansiktsmålningar. Utan att skryta vill jag ändå påstå att mina pirat-dödskallar var mest eftertraktade. Tyvärr mest hos killarna, jag hade velat måla några fler på tjejerna men där var det istället fjärilar och katter som gällde.

Efter två riktigt långa dagar på jobbet är jag nu helt slut, så varför jag gick med på att börja en timme tidigare imorgon vet jag inte riktigt men det blir nog bra. Har blivit överöst med presenter idag och igår så man kan ju inte annat än att tycka att jag hamnat på en väldigt bra arbetsplats!




Blommorna är dock från skolan jag vikarierat på under våren, väldigt glad blev jag när de hängde på ytterdörren när jag kom hem!


Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-06-15 @ 10:21:37 URL: http://ceco.blogg.se/

Det var väl gulligt av dem, jag förstår att du är uppskattad på jobben du har så gullig som du är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0