puh!

Skoproblemet gick att fixa hur lätt som helst, de skickades till skomakaren utan att kvitto behövdes. Gött! Passade på att gå i lite affärer och det var ett bra beslut för jag hittade minsann lite fina kläder. Älskar att shoppa ensam, förutom när man behöver smakråd förstås, men de flesta smakråd säger ändå ååh va fiiint oavsett vad man sätter på sig. Aja. Gjorde några fler ärenden och köpte till och med med mig lunch hem, subway!

 

När jag kom hem bestämde jag mig för att städa lägenheten eftersom det inte blivit gjort på hur länge som helst. Hann dammsuga hallen och köket när påsen var full. I samma veva ringde Andreas föräldrar och frågade om de kunde komma förbli och lämna min jacka som jag glömde i fagersta förra helgen. Sagt och gjort, tillslut blev det så att jag åkte med dem ut till mediamarkt för att köpa nya dammsugarpåsar. Tänk så det kan bli. Nu måste jag fortsätta för snart måste jag duuuscha (läs på fagersta-mål).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0