pizza?

Funderar på att köpa pizza idag, för jag orkar verkligen inte laga mat. Eller det som finns hemma är blodpudding och av någon anledning kan jag verkligen inte steka blodpudding. Jag förstår det inte! Iallafall, jag tycker inte om att köpa pizza. Alltså, jag tycker inte om att gå till pizzerian och beställa, betala, gå hem. Om Andreas är med så måste han gå, eller så går vi tillsammans.

Jag vet inte varför det är så, men jag tror det beror på två saker. Först och främst borde det bero på att jag kommer från Vad. Jag har växt med närmsta pizzeria ungefär två mil bort och jag fick inte direkt någon vana av att ha kontakt med människor jag inte känner. Den andra orsaken är ett resultat av den första, jag är nämligen sjukt dålig på att förstå dialekter och när folk pratar med brytning. Därför är det lite svårt att kommunicera med just pizzabagare. 

Nåja, där fick ni en liten inblick i mina vardagsbestyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0