lördagen (och söndagen)

Lördagen var väldigt chillaxad, vi åt pizza med gårdagens festsällskap och på kvällen blev jag firad av Andreas föräldrar med underbart grillad mat och andra godsaker!

 

Ähh.. Vafan, jag är stressad så jag kör söndagen här också!

I söndags var det min "födelsedag" eftersom jag skulle befinna mig i Örebro på min riktiga födelsedag. Fredrik, Sarah och Winnie kom från Sthlm och mormor också, fast inte från Stockholm utan från Söderbärke. Jag fick lite fina och användbara saker och vi grillade älgfilé som blev så sinnessjukt god. Mycket grillat märker jag, men man måste ju passa på!

många ! också... !!!!!!!!!!!!!!! kanske också beror på stressen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0