110630

Okej, nu sitter jag alltså här myggbiten och utan att ha packat färdigt. Men vafan! Ser dessutom att de senaste inläggen är sjukt dåligt skivna. Men vafaan!

I måndags var det min födelsedag och vilken dag det var! Vi cyklade ut till naturens hus och åt jättegod sommarlunch där innan vi gick en promenad i solen. På vägen hem tänkte vi stanna till på norr och titta på en bil som jag hittat på internet.
Vi är förresten Andreas och jag.

Vi kom dit och där stod ju världens sötaste lilla bil och bara väntade på oss! Provkörde en sväng och blev kära båda två. Efter lite prutande och mycket funderande bestämde vi oss för att slå till! Vi köpte bilen! Helt galet med tanke på att vi egentligen bara skulle kolla och inte köpa någon bil än. Men spontanitet är ju ascoolt och den är perfekt för oss! Så nu är vi stolta ägare till en Renault Clio!



På kvällen firade vi min födelsedag (och bilköpet) med en brakmiddag på Brasserie rendez-vous.

En av de bästa födelsedagarna någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0