110629

Idag har det varit så sjukt varmt! Tack och lov att jag har ett jobb där jag får vara ute nästan hela dagen, men idag blev det för varmt faktiskt. Efter jobbet träffade jag Matilda, drack världens godaste milkshake och växlade pengar.

Jag har ju en hel helg att berätta om, men såna där sammanfatta-femton-dagar-inlägg är jag ingenting för, så jag skriver några korta istället! Fast jag egentligen inte har tid, måste nämligen packa och även hämta Andreas för nattskådning ute i Oset.

 

Nåväl! Börjar med midsommar iallafall. Det var en väldigt trevlig tillställning hemma hos Carin, den tjejen vet hur man fixar en trevlig kväll minsann! Grill, nubbe, amarone, kubb och maffia skulle väl kunna sammanfatta kvällen. (Bilder kommer eventuellt så fort segpallen carin lägger ut sina på fejjan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0