110621

Okej, nu får det vara nog! Tyvärr förkylning, jag har icke tid med dig längre. Så är det bara.

Igår kväll gick jag och la mig, förväntansfull (?) inför en god natts sömn som skulle göra mig frisk tills idag. Hör något konsigt ljud utanför fönstret som jag inte kunde identifiera. Högt var det också. Jag låg och fantiserade vad det skulle kunna vara, kom fram till att det förmodligen var en kommunarbetare som tagit sig en virre eller två och sedan bestämt sig för att det var dags att ploga vägarna trots att det är juni.

När jag steg upp imorse insåg jag att jag haft fel, vägen utanför var nämligen nyasfalterad. Ahaaa!
För övrigt var det aningens panikartat här hemma imorse, Andreas skulle nämligen gå upp senast klockan 8 för att hinna till jobbet, när jag vaknade några minuter i nio låg han fortfarande kvar. Babe!! hann jag säga och på en millisekund förstod han vad som hänt och flög upp ur sängen. Självklart hann han till jobbet ändå, vi är effektiva, men det var lite jobbigt att behöva stressa som fan med spränghuvudvärk. Men vad gör man inte?


Näe, nu ska jag göra ingefärsté (bläk) och testa ett nytt spel som Andreas laddade hem igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0