110613

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Det har varit studiedag idag och vi har utvärderat verksamheten. Eftersom jag bara jobbat i en vecka var det lite svårt för mig att delta i diskussionen om hur arbetet varit det senaste året, men jag fick använda mina ordbajsarkunskaper och agera sekreterare. Tiden flög förbi och det var så sjukt intressanta diskussioner! Jag insåg att efter fem år är jag äntligen ute i praktiken, i verkligheten! Coolio.


När vi var klara runt kl 17 var det dags för arbetsplatsträff, men eftersom det var sista för terminen så ordnades det sommarfest istället. Jag var såklart nyanställd och malplacerad men tänkte att jag skulle hålla mig i bakgrunden och låta tiden gå. När det var dags för lekar och jag utseddes att tävla i 'vem är sexigast?'-leken sprack min taktik rejält. Jag var tyvärr inte sexigast men fick revanch i tävlingen 'vem är halast?' där jag uppenbarligen hade mycket bättre tvålhanterar-skills än mina konkurrenter. Nöjd med det, jag menar vad är man helst, sexig eller hal? Just det. Hal såklart!


Nu är jag äntligen hemma och sitter i soffan. Tack och lov börjar jag sent imorgon så jag hinner med lite kvalitetstid i soffan innan sängdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0