110607

Inatt var första natten jag kan komma ihåg som jag inte sovit alls. Jag låg och vände o vred, gick upp, grät men kunde icke sova.

När klockan var runt 4 så var jag precis på vippen att somna när det kom världens jävla åsksmäll. Jag blev klarvaken direkt och var helt säker på att de var en bil som exploderat. Runt klockan halv 6 började jag önska att tiden skulle gå snabbare så jag slapp ligga där och vänta. Tillslut ringde iallafall klockan och jag gick upp. En jävla zombie.

Jag började nämligen jobba idag! (vilket var anledningen till den sömnlösa natten,det är jag nästan säker på) Det gick bra att jobba trots att jag var väldigt trött, kommer väl ha glömt alla namn till imorgon men ändå.

Nu måste jag sätta mig i soffan. Måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0