110606

Anledningen till att blogguppdateringarna är väldigt mycket färre just nu är helt enkelt för att SMS-blogg inte fungerar. Som ni förstår sitter man inte så mycket framför datorn i detta väder. Hoppas det blir ordnat snart så ni kan följa min spännande vardag igen!

Idag är sista dagen innan jag börjar jobba, är det alltså imorgon jag tar steget ut i vuxenvärlden? Njaa. Vi får se. Det är även Sveriges nationaldag och det ska firas, grill med Andreas, Carin o Mapa får det bli.

Hittills idag har jag och Andreas åkt runt i hela Örebro på våra cyklar känns det som, Lager 157, rusta och Maxi har fått besök av oss och jag kan meddela att det är varmt ute, alldeles för varm för mig faktiskt.
Jag vill ha lagom.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0