pizza!

Trivia om Cecilia: Om jag tränar kondition och inte äter relativt snabbt efteråt så blir jag att må jättedåligt, alltså svinigt dåligt.

När pizzaplanerna förändrades idag var det därmed inte så trevligt när huvudet började dunka, jag blev kallsvettig och illamående. Öronen blir alldeles kokheta och allt bara snurrar. Det sista man vill göra då är ju att äta, men det är det enda som hjälper (om det inte går för långt, då måste jag kräckla och typ sova en stund). Aja, när pizzan väl var färdig mådde jag alltså inte så himla bra, men fan vad god den blev! Champinjoner, oliver, mozzarella och ruccola. Underbart. Och jag återfann livsglädjen igen. Känner fortfarande lite kalla kårar längs ryggen men det överlever jag.

Nu ska jag fortsätta titta på Extras som jag köpte med mig från London. Älskart.



Kommentarer
Postat av: Matilda
2011-07-12 @ 22:19:07

Herregud! Hur långt sprang du, en mil??

Postat av: Cissi
2011-07-13 @ 21:20:40 URL: http://ceco.blogg.se/

hahaha, nej knappast!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0