110821

Igår bjöds det alltså på kräftor, inte godaste någonsin men ändå himmelska. 
 Jag hann tyvärr inte smaka på mammas goda pajer, det var synd.



Bäst var ändå att träffa Winston, som för övrigt har lärt sig att gå och numer äger golvet med varje steg. På riktigt. Han stampar ner så hårt och bestämt att man inte kan göra annat än skratta efter varje steg. Kräfthatt var dock inte något han gillade.




Idag åkte jag tillbaka till Örebro. På eftermiddagen gick Andreas och jag på en fika-promenad runt i stan, satte oss i Sveaparken med varsin cappuccino och njöt av sommarens förmodligen sista solstrålar.

Åt lax med färskpasta och spenderade kvällen med Back and forth. Känner mig inte på något sätt utvilad eller redo för en lång arbetsvecka, snarare trött och med en förkylning i kroppen, men vad ska man göra? Ba kör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0