110815

Idag har jag minsann jobbat 7.30-16.30. Men jag är fortfarande kvar på jobbet. Varför då?? Jo kl 17 har vi avdelningsmöte och jag hinner icke hem mellan. Därför sitter jag i personalrummet och häckar i en halvtimme. Oerhört jävla jättetråkigt. Skulle gått en promenad men då började det regna såklart.

Om man är en lite mer rutinerad anställd med ansvar så får man räkna denna tid som övertid/planering/förtroendetid eller whatever, men jag är tyvärr för färsk så jag får räkna det som.. rast.

Hungrig är jag också. Nåväl, det blir säkert intressant och trevligt. Förhoppningsvis kommer jag inte hem alltför sent ikväll.

Så det var min intressanta uppdatering, hoppas den gjorde er dag mycket bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0