varning för skryt!

Vilken dag jag har haft! Helt otrolig. Imorse tränade jag som sagt med Carin, och det är ju ett perfekt sätt att börja dagen, när träningen är avklarad så blir dagen genast mycket bättre :)

Runt lunch tog jag med min en snygg kille upp på stan och vi lunchade tillsammans på Hälls uteservering. Solsken och pastasallad är ju komponenter som tillsammans utgör en nästan perfekt lunch. Handlade mat inför veckan som blev billigare än väntat, och med min ansträngda (minst sagt) ekomoni så var det mer än välkommet.

Nu har jag blivit bjuden på en klassisk söndagsmiddag bestående av rostbiff (hemmagjord såklart), kokt potatis och rödvinssås, helt underbart gott till och med för en kötthatare som jag. De där glasen rödvin som slank ner till maten gjorde ju inte humöret sämre heller! Nu står pärontarten i ugnen, och det är inte riktigt min grej men ändå.

Fyfan vilken bra dag detta har varit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0