STÄDA

Fan va lång tid det tar att städa! Men jag kan iallafall meddela att jag är sinnessjukt sexig när jag springer runt (haltar) med gula gummihandskar, svettig rygg (det är ungefär 46 grader varmt i lägenheten) och slitna kläder. DESSUTOM sjunger (läs:brölar) jag wasting light på högsta volym om och om och om igen. Vilket kap!

Nu har jag iallafall putsat fönstren, råkade stänka lite väl mkt vatten på rökarna som satt nedanför, oops.. Aja, bara toaletten och köket kvar. Glömde äta lunch också så jag trycker två rock-kakor nu för att få tillbaka sockernivån lite, livet!


Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-04-16 @ 14:47:50 URL: http://ceco.blogg.se/

låter som du har roligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0