spara/slösa

Jag känner en stark lust att spara undan pengarna jag fick av mamma och pappa, sitter och fingrar på internetbankens flik till 'överföringar', men jag måste fan lära mig att ha lite kul också! Men det är ju lite svårt när man inte vet om man har jobb till hösten eller inte. Dessutom har jag ju tagit från mitt sparkonto till hyran nu under våren och det vore ju bäst om jag satte tillbaka lite.. ARRGH! Okej, kompromiss. Jag jämnar ut sparkontona litegrann och sen har jag en budget kvar som jag får spendera. Så får det bli. Drinks are on me ikväll alltså? Hahaha det vore första gången isåfall.


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo
2011-04-30 @ 11:00:06 URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

påsk för en vecka sen, idag är det valborg. Mycket firanden, är det kul ? ^^

Postat av: Mamma
2011-04-30 @ 15:42:23 URL: http://ceco.blogg.se/

det var väl liksom meningen att du skulle leva upp dem, inte spara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0