solsken men arg som fan ändå

Grymskön promenad blev det, vädret är helt underbart!


Dock blir jag så sjukt jävla trött på mitt jobbs lönehantering.. För några månader sen upptäckte jag att jag fått alldeles för lite i lön, då visade det sig att de hade räknat fel på flera timmar. Dessa pengar skulle jag få nästa månad, det fick jag dock inte. Idag fick jag en lönespec. och på den stod det att jag skulle få dessa saknade pengar, ungefär 1000:-, däremot stod det ingenting om de timmar jag faktiskt jobbade i mars. Jag mailade den löneansvariga personen och fick till svar att min timrapportering hade kommit in försent. MEN! Innan jag lämnade in min timrapport så frågade jag samma person om det var ok eller om det skulle bli försent varpå jag fick till svar att det var helt okej och att det inte alls var försent. Vafan?! VAFAN?!?!

Förutom pengarna jag fick från mitt andra jobb står jag alltså nu i princip helt utan pengar denna månad. Jag får eventuellt CSN eftersom jag ska läsa min sista kurs nu i maj, men ändå! Jag blir så sjukt jävla trött.

 

Nu ska jag göra tårtbottnar och försöka ta ut mina aggressioner när jag vispar ägg eller nåt. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0