jag överlevde!

På förmiddagen följde jag med Matilda till stallet och träffade überhästen Oktawia och den supersöta småhästen (vad heter det? shetlandsponny?) Bianca. Jag vågade mig på att borsta Bianca som har en mankhöjd som passar mig perfekt, dvs upp till midjan ungefär. Jag gjorde det dock mest för att kunne gömma mig i hennes box (?) när Matilda fixade Oktawia, det kändes bra med ett galler mellan mig och den sinnessjukt stora hästen. Sen tog vi en runda, Matilda på häst och jag på en cykel med på tok för hög sadel.

 

När jag kom hem var jag tvungen att återhämta mig lite framför tv:n och sen hittade jag fanimej en annons på mitt drömjobb som jag måste söka. Nu håller Andreas på att slänga ihop en kycklingwok som vi ska ta med ner till parken tillsammans med den nya picknickfilten, blir middag ute i det gröna idag! Gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0