Hata netonnet!

Cykelturen gjorde susen, och tog ur musten. Det blev en runda runt garphyttan på ungefär en och en halv timme, en tid som ska förbättras. Blev lite blodsmak i munnen vid en uppförsbacke men jag tog mig runt och hälsade på trevliga djur längs vägen :)

På eftermiddagen/kvällen tog jag med mig Andreas till netonnet för att hämta skrivaren som varit inne på 'lagning' i tre veckor. Det visade sig att de inte gjort ett skit med skrivaren och vi får laga det vi kan själva. Fuckin' useless.

 Har även brottats på Ica med alla idioter som tydligen måste handla samtidigt som mig!nu är det iallafall handlat till fredagens påskbord ch lördagens grillning. Köpte även lösgodis som eventuella påskkärringar ska få, om det råkar bli lite över så gör det inte så överdrivet mkt.

Nu ligger jag helt utslagen i soffan, kollar på kobra och sen blir det nog dox innan det är sängdags. imorgon blir förhoppningsvis en bra dag. Detta blev inget spännande inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0