dagens ord: solbränd

Okej, min hud är officiellt inte anpassad för att leva i ett land där solen skiner. Åt lunch på Godagens uteservering (ångkokt fisk med hummersås, GOTT!) och nu är jag illröd i ansiktet och på halsen. Men fan va göt väder det är! Underbart.

Det blev ingen cykelpremiär idag utan istället en promenad runt hästhagen, ruggigt trevligt fast min fot tyckte inte om det efter ungefär halva rundan. Cykelpremiären blir imorgon förmiddag istället tror jag. Hoppas jag.

Nittileaks, är det något att ha eller? Tänkte kolla in vad det är för nåt, men först ska jag parkera i soffan med mitt DS.. Alltså, när man skriver att man ska 'parkera' i soffan, visst låter det som att man väger typ 300 kg då? Aja, jag parkerar ändå, kanske vore något att sprida en internet-illusion att jag väger så mkt? Tror ni mina fans i Argentina till exempel skulle gå på det? Fast det kanske inte är populärt att vara så tjock där borta, de kanske slutar läsa bloggen då.. Eller så är det exotiskt? Aja, får väl fundera på det. Nej, jag avvaktar med internet-illusionen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0