Dag 20 – Den här månaden

April är en sån månad där det oftast inte händer så överdrivet mycket. Samma med denna. Förutom en (hittills) jobbintervju ska jag fortsätta vara springvikarie och vänta tills kursen jag ska läsa börjar i maj. Jag tänker försöka spendera mycket tid på uteserveringar om vädret tillåter och jag ska fortsätta jogga/gymma vare sig min fot vill det eller inte.

Nu blev jag obehagligt medveten om att jag inte har något mer att se framemot denna månad.. Eller är det något jag glömt?


Kommentarer
Postat av: Matilda
2011-04-10 @ 22:00:37

Men du måste ju för tusan räkna ifrån början av månaden, eller? För isf är ju april knappast någon dålig månad, det var ju ett trevligt skivsläpp tex :)



För övrigt BOR jag ju faktiskt inte i stallet..

Postat av: Cissi
2011-04-13 @ 09:53:25 URL: http://ceco.blogg.se/

nää jag vet, om man ska räkna dagar som redan varit är ju april en väldigt viktig månad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0