Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Det är ju svårt (återigen) att ha en favoritfödelsedag. Jag brukar förresten inte ha sån himla tur med mina födelsedagar. Jag har alltid så höga förväntningar i förväg och så är det oftast något som gör mig besviken.


Men, iallafall, min 22a födelsedag måste nog räknas som speciell. Den spenderades i tågluffens andra stad, Paris, och det var den första riktiga dagen vi hade i staden.

Vaknade på vårt sexbäddarsrum som vi delat med ett gäng tyskar och en konstig man, gick ner och checkade ut. Tog en långpromenad längs kanalen, hittade en mysig plats som vi satte oss på. Andreas planerade aktiviteter och jag läste grattis-sms från alla nära och kära.

På eftermiddagen åkte vi in till stan och upp i Eiffeltornet. Däruppe fick jag stå och njuta av att vara 22 år tillsammans med min underbara kille. Härligt.

Efter det kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg vad vi gjorde, eller jo! Vi åt middag på resturang (!) vid hostlet, och efter det var säkert rödvin och ostar i någon form inblandat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0