Dag 13 – Den här veckan

Jahapp, verkar som att vi kommer iväg lite senare än planerat, då hinner jag väl slänga iväg ett inlägg till.

'Den här veckan', menas veckan som varit eller veckan som kommer? kanske man får bestämma själv. Veckan som varit har jag ju redan skrivit en del om, så.. veckan som kommer.

Igår fixade jag med en massa tråkiga saker hemma, gick på promenix med matilda och veckohandlade.

Idag, tisdag, har jag redan skrivit vad jag ska göra, men ok jag ska umgås med mamma och se om Penny blir bättre/sämre

Onsdag beror lite på om jag ska jobba eller inte, men om jag inte ska det så ska jag fixa med lite sysslor, söka jobb, tvätta osv. och även ta mig bort till Gustavsvik.

Torsdag jobbar jag 8-16, alltid. Inget annat planerat

Fredag verkar det som att jag ska jobba 8-lunch typ, sen ska jag till Gustavsvik igen innan det blir helg.

I helgen ska vi försöka få ihop en födelsedagsmiddag till Andreas syster som fyllde år när vi var i fjällen, men utöver det vet jag inte vad som kommer hända.


Under veckan ska jag också hinna med att lyssna massor på Foo, gå lite fler promenader med Matilda, packa upp fjällenväskan, skicka lite viktiga mail och se någon awesome film.

När jag läser det så ser det ut som en ganska lame vecka.. Kanske borde hitta på något coolt att göra istället, typ desarmera bomber på onsdag eller förlösa delfinungar på söndag. Äe, orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0