110424

Inatt blev det ganska få timmars sömn, därför var jag lagom sliten när jag satte mig i bilen mot Örebro kl 9 imorse. Men dagen har iallafall spenderats ute vid kvismaren med Andreas och hans familj. Vi skådade fågel i flera timmar vilket resulterade i massa livskryss, däribland en havsörn! Awesome. Vi fikade och åkte vidare till nästa fågeltorn och när Andreas och jag nästan däckade av trötthet så blev vi hemskjutsade.

Lite senare kom Andreas föräldrar tillbaka med lite inhandlade varor och en superfin picknickfilt, va härliga de är!
Vi köpte faktiskt pizza och den satt så jävla fint, och nu blir det slapp för hela slanten. Måste gosa lite med Penny dock, kanske vill hon ha mat också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0