110418

Dusch -> Universitetet(!) -> Cykelpremiär(?)

 

Är det min dag? Förhoppningsvis. För övrigt så tycker jag inte om att skriva/säga cykelpremiär för då fattar inte folk att jag har cyklat hela fuckin' vintern i snöstorm och på isbanor. Det är alltså landsvägscykelpremiär jag pratar om. Pumpade däcken igår och solen skiner idag vilket borde vara perfekta förutsättningar för en premiär. Dock har jag sån sjuk träningsvärk från igår, men de säger ju att det bästa botemedlet är mer träning så kör i vind! Kör i vind måste vara ungefär det töntigaste uttrycket man kan använda.

Nu ska jag duscha och sen ska jag cykla iväg till universietetet och göra ett tappert försök till att skriva ut c-uppsatsen, laddar mentalt för att möta drakarna på repro.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0