110416

Idag blev det lite väl lång sovmorgon, gick inte upp förrän kl 10! Aja, inget att gräma sig över det är ju lördag trots allt.

Igår såg jag the Town, vilket var en besvikelse. Jag visste väl att den kunde vara skitdålig, jag menar Ben Affleck i huvudroll och som regissör? Hmm.. Men alla sa ju att den var så bra så jag gav den en chans. Den var okej. Lite väl förutsägbar och klyschig ibland, men det var inte slöseri med min tid iallafall. Jeremy Renner är ju alltid trevlig att titta på..

Aja, idag ska jag städa lägenheten så den blir totalt spotless, det enda jobbiga är att SNL börjar om några minuter, och då är det ju lagom svårt att dra fram dammsugaren. Får väl se till att dammsuga tv-möbeln extra noga helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0