110403

Ujujuj, min mail svämmar över med meddelanden från arga fans som inte förstår min frånvaro från bloggen. Kanske förlorat Gomez föralltid.. Men låt mig iallafall förklara!

För det första blev tillgången till dator med internet begränsad de sista dagarna uppe i fjällen, och för det andra så krånglade tillomed blogg.se när jag väl tänkt mig att blogga så det jag skrev inte publicerades. För det tredje så är det inte så sjukt roligt att sitta vid en dator när man är på fjällsemester. Faktiskt.

Det negativa är dock att jag hamnat efter på 30 dagar-listan, vilket ju inte är så bra. Men det ska tas ikapp inom en snar framtid (annars får jag stryk av lahdensuo.blogspot.com)
Jag har iallafall kommit hem till Örebro efter en hel dag i bilen, och nu finns det ingenting viktigare än att lyssna på Wasting light. Så det ska jag göra. Nu.

 


Kommentarer
Postat av: Gomez
2011-04-03 @ 20:25:31

Come to Brazil!!!

We always have internet and never snow.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0